Evere, 18 maart 2023

Vol-love-vent

Na succesvolle all you can love-campagnes afgelopen jaar, lanceert Lunch Garden op 18 maart een nieuwe uiting van haar zotte liefde voor Belgische klassiekers. Met de campagne 'vol-love-vent' focust de Belgische familie van restaurants op een van haar sterkte gerechten sinds jaar en dag: de vol-au-vent.

📰 Lees meer.

Brussel, 14 december 2022

De Coca-Cola kersttruck

Van 19 tot 24 december zal de wereldwijd bekende rode kersttruck van Coca-Cola halt houden bij 12 restaurants van Lunch Garden tijdens zijn tournee doorheen België. In het verlengde van de samenwerking tussen Coca-Cola en Lunch Garden kunnen de bezoekers op de site genieten van elk (kerst)moment.

📰 Lees meer.

Brussel, 3 november 2022

Mosselen met friet

Lunch Garden wist de afgelopen zomermaanden al meer dan 13 ton plastic te recycleren, in samenwerking met de firma Plasticorp. Het plastic is afkomstig van de vele lege mosselbakken die dagelijks Lunch Garden-restaurants verlaten. Dit recyclageproject is slechts een van de vele engagementen die Lunch Garden onderneemt op weg naar een duurzamere planeet.

📰 Lees meer.

Brussel, 25 mei 2022

Franco Prontera (Too Good To Go) en Ann Biebuyck (CEO Lunch Garden)
Het franchisenetwerk Lunch Garden slaat de handen in elkaar met Too Good To Go om samen voedselverspilling tegen te gaan. Dit partnerschap past binnen het strategisch groeiplan 2025 van Lunch Garden om van duurzaamheid een sleutelbegrip te maken in haar organisatie. Daarnaast bekrachtigt de restaurantketen zo ook de ambitie om haar klantenbasis verder uit te breiden.

📰 Lees meer.

Brussel, 31 maart 2022

Digitalisering
Lunch Garden zet met haar strategisch groeiplan 2025 resoluut in op digitalisering. Met de uitrol van een digitaal transformatieproject wil Lunch Garden niet alleen haar bedrijfsprocessen optimaliseren, als de grootste restaurantketen in België wil ze ook de klantenervaring naar een nieuw niveau tillen. Het gaat daarvoor in zee met softwarebedrijf SAP en SAP Partner Ctac.

📰 Lees meer.

Brussel, 19 augustus 2021

Team Lewis
Lunch Garden mocht net als alle horecazaken zopas opnieuw al haar deuren openen. België’s bekendste en grootste restaurantketen maakte van de lockdown gebruik om haar aanpak en menukaart op te frissen. Lunch Garden slaat een nieuwe weg in en rekent daarbij op de begeleiding van TEAM LEWIS Brussel. Het geïntegreerde communicatiebureau gaat onder meer de PR van de restaurantketen in handen nemen.

📰 Lees meer.

Brussel, 25 juni 2021

Deliveroo
Fijnproevers die straks van de allereerste mosselen van het seizoen willen genieten, kunnen een portie van Lunch Garden aan huis laten leveren enkel en alleen door Deliveroo. De maaltijdkoeriers komen langs op 21 locaties in België. Bovendien kan je ook andere Lunch Garden-klassiekers dankzij Deliveroo aan huis laten leveren.

📰 Lees meer.

Brussel, 30 november 2022

Traiteur

Voor het eerst lanceert Lunch Garden haar traiteuraanbod voor de eindejaarsperiode. Met deze extra service kunnen Belgen die de feestdagen graag gezellig thuis doorbrengen en niet te lang in de keuken willen staan, genieten van Lunch Gardens unieke combinatie van lekkere en kwaliteitsvolle maaltijden aan behapbare prijzen. Belgen kunnen daarnaast ook nog steeds 7 op 7 terecht bij Lunch Garden, ook tijdens de feestdagen.

📰 Lees meer.

Brussel, 26 augustus 2022

Creative Kids

De kinderplateaus van Lunch Garden krijgen een nieuwe look en dat is te danken aan zes jonge creatievelingen. Lunch Garden verraste deze week de winnaars van haar tekenwedstrijd, samen met hun familie, met een etentje en een fotografieworkshop in de Lunch Garden van Bierges. De eerste kinderplateaus met het nieuwe ontwerp zijn vanaf de week van 24 oktober in de Lunch Garden-vestigingen te vinden.

📰 Lees meer.

Brussel, 25 april 2022

Ann Biebuyck
Net nu de prijzen van producten de pan uit rijzen, moet de CEO van Lunch Garden de miljoenenput na corona dempen met vol-au-vent voor 10,99 euro en mosselen à volonté. Ontbijt met De Tijd.

📰 Lees meer.

Brussel, 27 september 2021

Co-branding
Lunch Garden versterkt zijn Belgische identiteit door een duurzame samenwerking met tien lokale leveranciers op te zetten: Delino, Devos & Lemmens, Duvel, FrieslandCampina, Lotus, Maredsous/Bel Group, Multi-Fish, Spadel, Viangro en Belcampi. De restaurantketen engageert zich zo om kwaliteitsvolle en duurzame producten van lokale makelij op lange termijn te blijven gebruiken in haar gekende succesrecepten. De topmerken wisselen ook kennis en expertise uit om samen nog meer in te zetten op innovatie en duurzaamheid, en op die manier nog betere kwaliteit te leveren.

📰 Lees meer.

Brussel, 1 juli 2021

Tom and Della's
Lunch Garden frist haar aanbod aan salades op met enkele gezonde en eigentijdse alternatieven. Het gaat daarom een partnership aan met Compass Group waardoor de trendy salades van Tom & Della’s straks bij Lunch Garden op de kaart belanden onder de naam “Tom & Della’s Garden – especially made for Lunch Garden”. Vanaf juli zijn er dagelijks drie slaatjes verkrijgbaar om ter plaatse van te smullen én om af te halen. Lunch Garden plant om alle variëteiten van Tom & Della’s geregeld aan de beurt te laten komen.

📰 Lees meer.

Evere, 8 juni 2021

Traiteur
Lunch Garden pakt voor de heropening van de horeca uit met enkele nieuwigheden. België’s bekendste restaurantketen verhoogt niet alleen de kwaliteit van haar gerechten, maar kiest ook voor meer variatie op de kaart. Daarnaast wil Lunch Garden nog meer inzetten op de familiale en gezellige sfeer in al haar 75 filialen. Daarvoor vertrouwt het op haar meer dan 1.000 medewerkers die de kans krijgen om specifieke opleidingen te volgen op de Lunch Garden Academy.

📰 Lees meer.