TEAM LEWIS brengt de PR van Lunch Garden op smaak

Brussel, 19 augustus 2021 – Lunch Garden mocht net als alle horecazaken zopas opnieuw al haar deuren openen. België’s bekendste en grootste restaurantketen maakte van de lockdown gebruik om haar aanpak en menukaart op te frissen. Lunch Garden slaat een nieuwe weg in en rekent daarbij op de begeleiding van TEAM LEWIS Brussel. Het geïntegreerde communicatiebureau gaat onder meer de PR van de restaurantketen in handen nemen.

Lunch Garden wil naast haar alom gesmaakte klassiekers zoals de mosselen à volonté en de vol-au-vent, ook een meer divers publiek op haar wenken bedienen door onder meer nieuwe salades en vegetarische en veganistische gerechten aan te bieden. De restaurantketen start met Lunch Garden at Home ook met afhaalmaaltijden die thuis kunnen worden opgewarmd. Het zijn maar enkele van de nieuwigheden waarmee Lunch Garden op de proppen komt. Om de frisse wind die er bij de restaurantketen waait, ook tot bij het doelpubliek en de rest van de buitenwereld te krijgen, vertrouwt Lunch Garden op de professionele ondersteuning van TEAM LEWIS Brussel.

Vliegende start

Het Brusselse geïntegreerde communicatiebureau stond Lunch Garden intussen al onder meer bij met de communicatie rond de heropening van de keten. Daarna assisteerde het ook al bij enkele spraakmakende interviews. “De samenwerking nam meteen een vliegende start”, zegt Ann Biebuyck, CEO bij Lunch Garden. “We stellen de flexibiliteit en professionele ondersteuning van TEAM LEWIS erg op prijs en zijn enthousiast over het vervolg van de samenwerking omdat we al mochten ondervinden welke meerwaarde ze creëren.

TEAM LEWIS Brussel broedt op verdere plannen om Lunch Garden nog beter neer te zetten bij de buitenwereld en de vele troeven van de restaurantketen extra in de kijker te zetten. Het kan daarvoor terugvallen op een team van consultants dat hongerig is om de waarden van Lunch Garden te verspreiden. Nu de horeca weer geleidelijk aan op volle toeren mag beginnen draaien, schakelt ook Lunch Garden met de hulp van TEAM LEWIS enkele versnellingen hoger.

Gesmaakte samenwerking

Lunch Garden is een begrip in België”, zegt Delphine De Pauw, Head of TEAM LEWIS Brussels. “Zij passen mooi in het rijtje van bekend klanten dat we intussen hebben opgebouwd. De vibe zat meteen goed en daarmee zijn we vertrokken voor wat een erg gesmaakte samenwerking zal worden.

Over Lunch Garden

Bij Lunch Garden ga je op restaurant op jouw manier. Want we geloven niet in lang wachten, wel in zelf kiezen waar je zin in hebt. Een snelle hap of een uitgebreid diner, een verwenontbijt of een koffiepauze, met het hele gezin of gezellig met z’n twee, bij ons kan het allemaal.

Elke dag bieden we heel wat heerlijke gerechten aan met verse producten en véél liefde. Als het kan, gebruiken we topproducten van eigen bodem.

Iedereen is welkom in één van onze 75 restaurants in België – zélfs op zondag. Onze maaltijden kunnen ook afgehaald worden, zodat je ook thuis van jouw favoriete kost kunt genieten. Welke formule je ook kiest, je komt altijd buiten met een glimlach. Beloofd!
🔎 Meer info hier.

Over TEAM LEWIS

TEAM LEWIS is een internationaal PR- en marketingbureau, opgericht om merken te helpen en te inspireren om te groeien. Het biedt een volledig spectrum van marketing-, communicatie- en digitale diensten om tastbare, zakelijke impact voor klanten te creëren. Het bedrijf heeft meer dan 500 medeerkers verspreid over 24 kantoren in Azië, Europa en Noord-Amerika.
🔎 Meer info hier.